Jumaat, 10 Februari 2023

LAZZ VIP MEMBER


LAZZ VIP MEMBER



ANDA PENGGUNA LAZZ?
INGINKAN PENJIMATAN YANG LEBIH?
DAFTARLAH SEBAGAI VIP MEMBER




HARGA VIP MEMBER YANG LEBIH JIMAT
Hanya dengan mendaftar VIP Member sahaja anda akan dapat penjimatan yang lebih untuk kegunaan sendiri.

100% PERCUMA TANPA MODAL
Hanya isi details saja, anda akan terus dapat akses kemudahan Sistem, dan akses bahan bahan promosi serta katalog terkini untuk permudahkan urusniaga anda. TIADA Yuran tersembunyi atau modal diperlukan.

PRODUK KEPERLUAN SEISI KELUARGA
Susu Kambing Lazz mempunyai kualiti yang berbeza dengan jenama lain di pasaran. Hingga kini la menjadi produk keperluan seisi keluarga yang memberi manfaat sejak 2015 hingga kini.

BUKAN PRODUK BERMUSIM, TINGGI REPEAT ORDER
Setiap hari, tak kira masa, sentiasa ada permintaan terhadap susu dari semua peringkat umur. Produk berkesan dan sentiasa mendapat maklumbalas positif.

HQ BANTU URUS PACKING DAN POS
Anda hanya perlu submit order di sistem. HQ urus packing dengan kos Pos serendah RM6 saja per order. Tawaran FREE Pos jika anda standby stok lebih untuk mudahkan customer dapat susu.

REWARD & CABUTAN BERTUAH SETIAP BULAN
Selepas daftar VIP MEMBER, anda akan bersama dengan 'circle' kami. HQ berbesar hati menawarkan pelbagai hadiah sebagai tanda penghargaan buat anda yang konsisten bersama kami. Di samping kegunaan sendiri, anda juga boleh menjana SIDE INCOME secara santai dengan Lazz Susu Kambing. Semua bahan promosi kami sediakan.







BERMINAT???


KLIK DI SINI









Tiada ulasan:

Catat Ulasan